قیمت‎های بیمه درمانی برای اتباع خارجی ۲۰۲۳ | پرداخت آنلاین و بیمه‌نامه فوری

Önemli Uyarı: Açıklamalar sadece bilgilendirme amaçlı olup, güncel ve detaylı bilgilere e-ikamet.goc.gov.tr web adresinden ulaşabilirsiniz.

30/01/2023

مشتریان محترم بیمه سلامت اتباع خارجی، با این پست وبلاگ به مواردی خواهیم پرداخت که هنگام خرید بیمه برای درخواست اقامت، باید به آن‌ها توجه کنیم تا قربانی تصمیمات اشتباه به ویژه به دلیل قیمت‌ها نشویم.

هنگام ثبت درخواست / تعیین وقت ملاقات برای اقامت می‌بایست بیمه اقامت خود را نیز در سامانه ثبت کنید. در واقع باید تاریخ بیمه اقامت با تاریخ درخواست قرار ملاقات یکسان باشد. از جمله دلایل رد شدن درخواست اقامت، انتخاب SGK و اضافه نکردن اطلاعات بیمه در زمان تعیین وقت ملاقات است حتی در صورتی که نهایتاً بیمه را خریداری کرده و آن را در روز ملاقات ارائه دهید. شرکت‌های مشاوره معمولاً با ثبت وقت ملاقات بدون بیمه باعث می‌شوند که درخواست شما با اشتباه انجام شده و سپس دچار مشکل شوید. در واقع، ثبت درخواست اقامت به سختی گذشته نیست، برعکس، بسیار ساده است و حداکثر ۵ دقیقه زمان می‌برد. تنها می‌بایست مراحل مهم و اطلاعات مالی و آموزشی شما در سامانه بطور صحیح ثبت شود.


اولین عامل مهم هنگام ثبت درخواست برای اقامت این است که باید درخواست وقت ملاقات برای اقامت خود را از طریق وب سایت رسمی کشور ترکیه، https://e-ikamet.goc.gov.tr/ انجام دهید. این وب سایت تنها وب سایت رسمی مجاز برای ثبت درخواست اقامت است. مراقب وب سایت‌های جعلی با آدرس مشابه باشید.


نکته دومی که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام خرید بیمه‌نامه درمانی اتباع خارجی معتبر برای اقامت، بیمه شما باید مدت اقامت درخواستی را پوشش دهد. تعیین این تاریخ کاملاً به شما بستگی دارد. برای این امر نکته بسیار مهم این است که درخواست اقامت خود را برای اولین بار و یا تمدید ارائه می‌دهید. ما به عنوان e-ikametsigorta.com در اولین مرحله این سؤال را از مشتریان خود که می‌خواهند از وب سایت ما قیمت دریافت کنند، می‌پرسیم زیرا بسیاری از مشتریان ما در روز قرار ملاقات در اداره مهاجرت، به دلیل تاریخ اشتباه بیمه‌نامه با مشکلات جدی روبرو می‌شوند. بسیاری از میهمانان خارجی ما که از مکان‌های دیگر بیمه خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند به مؤسسه‌ای که از آن بیمه تهیه کرده‌اند دسترسی یابند، بنابراین مجدداً باید بیمه خریداری کنند. ما به عنوان تیم E-ikametsigorta.com، به اعضای خود که دچار چنین مشکلاتی در تاریخ هستند و یا با درخواست اداره مهاجرت می‌خواهند تاریخ بیمه‌نامه را تغییر دهند، خدمات و پشتیبانی ۷ روزه رایگان را به ۴ زبان ارائه می دهیم.


حال بیایید بررسی کنیم که چگونه باید تاریخ بیمه خود را تعیین کنید،

اول از همه، بزرگترین دلیل ثبت کامل اطلاعات بیمه شما در سیستم، در زمان اخذ وقت ملاقات برای اقامت این است که اگر تاریخ ملاقات شما یک تاریخ در آینده باشد، متأسفانه امکان صدور بیمه‌نامه عطف به ماسبق (برگشت تاریخ به گذشته) و تعیین مجدد این تاریخ برای بسیاری از شرکت‌های بیمه وجود ندارد و کارهای شما در اداره مهاجرت را با مشکل مواجه می‌کند.


ما به عنوان E-ikametsigorta.com با ۴ شرکت بیمه پیشرو در ترکیه کار می‌کنیم که این بیمه‌ها صلاحیت صدور بیمه‌نامه به مدت ۶۰ روز برگشت تاریخ به گذشته و ۱۸۰ روز آینده را دارند. به این ترتیب می‌توانید با انتخاب تاریخ مناسب برای درخواست خود در هنگام خرید بیمه از وب سایت ما، بیمه خود را بسیار سریع و آسان دریافت کنید.


اگر قصد خرید بیمه ۲ ساله را دارید، می‌توانید با یک تراکنش بلافاصله بیمه‌نامه ۲ ساله خود را خریداری کنید.


افرادی که برای اولین بار درخواست اقامت می‌دهند؛ یا باید تاریخ روزی را انتخاب کنند که در آن فرم لازم برای قرار ملاقات خود را در وب سایت رسمی دولت ما، e-ikamet.goc.gov.tr، پر می‌کنند و یا می‌بایست تاریخی قبل از اتمام دوره ویزای ۹۰ یا ۳۰ روزه که اقامت قانونی آن‌ها در ترکیه است را انتخاب کنند.


برای افرادی که درخواست تمدید می‌کنند، تاریخ شروع بیمه‌نامه باید با تاریخ پایان اقامت آن‌ها یکسان باشد. به عنوان مثال اگر اقامت در تاریخ ۰۱/ ۰۱/ ۲۰۲۳ منقضی می‌شود، هنگام خرید بیمه‌نامه برای درخواست تمدید باید تاریخ شروع بیمه را ۰۱/ ۰۱/ ۲۰۲۳ انتخاب کنند.


قیمت بیمه سلامت اتباع خارجی چه مقدار است؟


بیمه درمانی اتباع خارجی معمولاً به دلیل اجباری بودن آن است که دریافت می‌شود. با این حال، با بررسی جزئیات می‌بینیم که بر خلاف سال‌های گذشته اکنون یک بیمه بسیار سودمند و یک فرصت واقعاً مهم برای تمام خارجیانی است که می‌خواهند در ترکیه زندگی کنند. شهروندان ترکیه برای خرید یک بیمه درمانی مشابه، می‌بایست حق بیمه ۴ تا ۵ برابری پرداخت کنند. خارجیانی که در ترکیه زندگی می‌کنند در صورت نداشتن بیمه خصوصی، توصیه می‌کنیم که قطعاً این بیمه را خریداری کرده و آن را ادامه دهند چرا که ما مطمئن هستیم با گذشت زمان مزایای قابل توجهی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.


بسیاری از مؤسساتی که مجاز به فروش بیمه نیستند (با وجود اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد بیمه هم ندارند) هنگام ارائه قیمت بیمه از عباراتی مانند، ״در صورت خرید «بیمه بدون پوشش‌دهی» می‌توانیم قیمت مناسب‌تر/ارزان‌تری ارائه دهیم،‶ استفاده می‌کنند. اما باید بدانید که پوشش‌های بیمه درمانی اتباع خارجی، معتبر برای اقامت توسط اداره مهاجرت تعیین می‌شود و محتوای آن‌ها در همه شرکت‌های بیمه یکسان است و قابل تغییر نمی‌باشد.


به همین دلیل هنگام خرید بیمه‌نامه خود، می‌بایست آن را از نمایندگی‌های مجاز بیمه خریداری کنید. برای متوجه شدن این موضوع لطفاً از مرکزی که خرید را انجام می‌دهید، بپرسید. انجام واسطه‌گری فروش بیمه برای مرکزی که نماینده بیمه نباشد، ممنوع است. ساده‌ترین راه برای کنترل این موضوع، دانستن نام شرکت یا شماره ثبت نمایندگی آن و بررسی لیست‌ نمایندگان در وب سایت اصلی شرکت بیمه مربوطه است. علاوه بر آن، طبق قوانین، نام تجاری شرکت، شماره مرسیس، شماره ثبت لوح، شماره ثبت تجاری می‌بایست در وب سایت‌ها به اشتراک گذاشته شود. در صورتیکه این اطلاعات در دسترس نباشد، توصیه می‌کنیم مراقب باشید. متأسفانه بسیاری از مؤسسات و افرادی که مجاز به فروش بیمه نیستند، بدون اجازه و به عنوان نمونه کار، بیمه‌نامه شما را که حاوی اطلاعات شخصی شماست (گذرنامه، اطلاعات هویتی، تاریخ تولد، آدرس) به افراد زیادی ارسال و اقدام به فروش بیمه به آن‌ها می‌کنند. در واقع، وقتی بیمه خود را از اینگونه شرکت‌ها خریداری می‌کنید، به احتمال زیاد آن بیمه‌نامه جعلی خواهد بود و علاوه بر خطر پذیرفته نشدن توسط اداره مهاجرت، توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی و مهم شما در دست اشخاص ثالث خواهد بود.

شرکت‌های بیمه پیشرو در بیمه سلامت اتباع خارجی


به عنوان E-ikametsigorta.com، ما پلتفرم مجاز خرید دیجیتالی آنلاین ۴ شرکت بزرگ بیمه پیشرو در ترکیه هستیم. سیاست قیمت‌گذاری ما حداکثر تخفیف است که به صورت قانونی توسط شرکت‌های بیمه اعمال می‌شود.


قیمت‌های قانونی ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه عبارتند از:


در ابتدا لازم به ذکر است که بین شرکت‌های بیمه موجود در سایت ما، هیچ تفاوتی از نظر پوشش‌دهی وجود ندارد و تنها تفاوت در مراکز خدماتی طرف قرارداد، کیفیت خدمات و قیمت آن‌هاست.


1- بیمه حیات دمیر׃ کمترین قیمت قانونی بیمه سلامت اتباع خارجی در این شرکت، ۱۰۶۴ لیر برای ۱ سال و ۲۶۵۶ لیر برای ۲ سال می‌باشد.

2- بیمه گالف׃ کمترین قیمت قانونی بیمه سلامت اتباع خارجی در این شرکت، ۱۰۹۰ لیر برای ۱ سال و ۲۶۹۲ لیر برای ۲ سال می‌باشد.

3- بیمه آنکارا آنونیم׃ کمترین قیمت قانونی بیمه سلامت اتباع خارجی در این شرکت، ۱۱۶۸ لیر برای ۱ سال و ۲۹۲۰ لیر برای ۲ سال می‌باشد.

4- بیمه تورک نیپون׃ کمترین قیمت قانونی بیمه سلامت اتباع خارجی در این شرکت، ۱۷۵۵ لیر برای ۱ سال و ۴۳۸۸ لیر برای ۲ سال می‌باشد.


بیمه اجازه اقامت خود را از وب سایتی که کاملاً از آن مطمئن هستید و با اطلاع از قیمت‌های استاندارد شرکت‌های بیمه خریداری کنید. اگر می‌خواهید بیمه درمانی برای اقامت خود را از طریق اینترنت خریداری کنید، قطعاً می‌بایست مجاز بودن یا نبودن شرکت را کنترل کرده و پس از آن به نظرات مشتریان در گوگل مراجعه کنید. آنچه در اینجا باید به آن توجه کنید، کامنت‌های جعلی موجود در وب سایت نیست بلکه بررسی نقطه نظرات افراد واقعی در حساب کسب و کار گوگل شرکت است. اگر در گوگل چنین حساب کسب و کاری وجود ندارد، اکیداً توصیه می‌کنیم که از این شرکت تجاری دوری کنید.


E-ikametsigorta.com اولین و تنها پلتفرم خرید آنلاین بیمه سلامت اتباع خارجی برای اقامت در ترکیه است. شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته، تنها در ۳ مرحله و صرف ۳ دقیقه بیمه سلامت اتباع خارجی را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کنید. شما می‌توانید بلافاصله به بیمه‌نامه و شماره بیمه‌نامه خود دسترسی پیدا کنید. بیمه‌نامه شما همراه با امضای الکترونیکی بلافاصله پس از خرید به آدرس ایمیلی که در سیستم تعریف شده ارسال می‌شود. در صورت درخواست، بیمه‌نامه بصورت رایگان ارسال و درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.


پس از خرید بسیار راحت و مطمئن بیمه خود، می‌توانید با پشتیبانی رایگان ارائه شده توسط همکاران ما، به راحتی مراحل افزودن بیمه در سامانه تعیین وقت اقامت را نیز تکمیل کنید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر فراموش نکنید که با ما تماس بگیرید.

 

 تیم بیمهE-ikamet 


https://www.e-ikametsigorta.com/ وب سایت׃


+90 212 355 89 89  ارتباط با ما׃

 

wa.me/905304682003 واتس اپ׃

 

Nispetiye Mah. Gazi Güçnar Sok. No:4 Kat:4 Ofis No:10 Beşiktaş, İstanbul  آدرس׃


یادداشت مهم؛ تمام مراحل اقامت خود را شخصاً خودتان در وب سایت رسمی جمهوری ترکیه، https://e-ikamet.goc.gov.tr/ انجام دهید. از به اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات شخصی خود با اشخاص ثالث و واسطه‌ها خودداری کنید. درخواست اقامت خود را غیر از این سایت در هیچ سایت دیگری انجام ندهید.


برچسب‌ها: بیمه برای اقامت،بیمه سلامت خارجی، بیمه برای خارجی‌ها، بیمه درمانی برای اجازه اقامت در ترکیه، بیمه اقامت، www.e-ikamet.goc.gov.tr ، بیمه سلامت اتباع خارجی، بیمه اقامت، بیمه درمانی اتباع خارجی، بیمه خارجی، بیمه اجازه اقامت، بیمه اداره مهاجرت، بیمه درخواست اقامت e- ، بیمه درمانی اقامت، بیمه اقامت، شهروندی ترکیه، بیمه آنکارا، بیمه ترک نیپون، بیمه سومپو ژاپن، بیمه آرکس، بیمه گروپاما، بیمه دمیر، بیمه برای اقامت، بیمه درخواست اقامت

En yeni blog yazıları için kaydolun ve en iyi teklifleri alın

Teşekkür Ederiz.
Seçiniz