نکات نیازمند توجه در خرید اینترنتی

Önemli Uyarı: Açıklamalar sadece bilgilendirme amaçlı olup, güncel ve detaylı bilgilere e-ikamet.goc.gov.tr web adresinden ulaşabilirsiniz.

20/02/2023

نکات نیازمند توجه در خرید اینترنتی

 

 

 

۰۲/ ۰۶/ ۱۴۰۱

 

مشتریان عزیز بیمه درمانی اقامت، این پست وبلاگ در مورد خرید اینترنتی و فرآیندهای آن است که اکنون بخشی از زندگی ما در ترکیه و یا جهان به شمار می‌رود. برای این منظور اطلاعات به روزی که معتقدیم واقعاً مهم و مفید خواهد بود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
 
خرید اینترنتی هر روزه و به ویژه برای نسل جوان در حال تبدیل شدن به یک کانال خرید مورد ترجیح است. با توجه به اینکه برندهای مهم فروش خود را از طریق اینترنت ارائه می‌دهند و بانک‌ها در سراسر جهان سیستم‌های پرداخت آنلاین خود را روز به روز بهبود می‌بخشند، مصرف‌کنندگان می‌توانند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند.
 
 
نکات مهم خرید اینترنتی ایمن چیست؟

 

خرید آنلاین در سال‌های اخیر یکی از روندهای رو به رشد بوده است، اما اپیدمی ویروس کرونا آن را به فرآیندی تبدیل کرد که بسیار سریع‌تر از قبل رشد کرد. تجارت الکترونیک و پرداخت آنلاین نیز سهم بسزایی در مدیریت فنی این دوران با کمترین آسیب به کاربران را داشت.

ما نکات مهمی را که قبل و پس از خرید آنلاین باید به آنها توجه کنیم با شما به اشتراک می‌گذاریم. خریدی که به ما امکان می‌دهد از محصولات تکنولوژیکی گرفته تا مواد غذایی، از لباس گرفته تا محصولات نظافتی، از آموزش آنلاین تا حتی فروش وسایل نقلیه، هر چیزی که فکرش را کنیم در هر ۱ تا ۲ دقیقه سفارش داده و اطمینان حاصل کنیم که هر آنچه می‌خواهیم درب منزل تحویل داده می‌شود.
 
 
 
 
 

کنترل پرداخت

معمولاً در فرآیند خرید، سیستم‌های امنیتی 3D استفاده می‌شوند. قبل از تأیید این تراکنش، حتماً باید نام تجاری شرکت، محتوای اس‌ام‌اس‌های دریافتی و مبلغ پرداختی را بررسی کنید.
 
علاوه بر آن، به ویژه در خریدهای اینترنتی می‌بایست به جای کارت اعتباری اصلی از کارت مجازی خود استفاده کنید. همچنین توصیه می‌کنیم از هیچ شرکت یا مرکز آنلاینی با سیستم سفارش mail خرید نکنید.
 

اگر برای اولین بار از یک شرکت جدید خرید می‌کنید، قبل از خرید، نگاه کردن به نظرات مشتریان آن شرکت در گوگل بسیار مفید است. حداقل باید بیش از 100 نظر وجود داشته باشد. مراقب باشید که تحت تأثیر اکانت‌های جعلی و نظرات کاربران مخرب قرار نگیرید.

 

نگهداشتن فاکتور بعد از خرید

 

اگرچه خرید اینترنتی روز به روز محبوب‌تر می‌شود، اما گاهی اوقات مشتری کالایی که انتظار دارد را دریافت نمی‌کند و ممکن است مجبور به تغییر آن شویم. حتماً باید فاکتوری که همراه بار است را بررسی کنیم و از اطلاعات آن مطمئن شویم. تعویض یا مرجوعی کالای خریداری شده فقط با فاکتور امکان پذیر است.

 

اگر یک کالای گران قیمت و شکننده به صورت آنلاین خریداری شود، باز کردن بسته در حضور پیک و صورت جلسه کردن وضعیت احتمالی، برای حفظ حقوق ما، یک رفتار مهم است. علاوه بر این، محصول دریافتی شما ممکن است به مرور زمان خراب شود یا ممکن است با مشکلات فنی مواجه شویم. برای این منظور در نگهداری گواهی گارانتی به همراه فاکتور خرید خود کوشا باشید.

 
 

بررسی وجود ثبت ETBIS

 
ETBIS یک سیستم اطلاعاتی و مخفف عبارت سامانه اطلاعات تجارت الکترونیک است که توسط وزارت گمرک و تجارت توسعه یافته است. سامانه اطلاعات تجارت الکترونیک (ETBIS) پلتفرمی است که هدف آن ثبت تراکنش‌های تجارت الکترونیک در خرید اینترنتی، جمع‌آوری داده‌های تجارت الکترونیک و تولید سیاست‌های تجارت الکترونیکی صحیح است. این به فروشندگان و مصرف‌کنندگان فضای جدیدی از کنترل را ارائه می‌دهد. بررسی اینکه آیا سایت تجارت الکترونیکی که از آن خرید می‌کنید در Etbis ثبت شده است یا خیر، فضای مهمی از اعتماد ایجاد می‌کند. ثبت شدن یا نشدن سایت موردنظر را می‌توانید از طریق وب سایت زیر فوراً بررسی کنید. 
https://www.eticaret.gov.tr/sirketsorgula 

 

 

انجام پرداخت بدون تماس

هنگامی که سفارشی را به صورت آنلاین ثبت می‌کنید، شرکت تأمین‌کننده می‌تواند گزینه تحویل درب منزل را نیز ارائه دهد. اگر قرار است پرداخت را نیز درب منزل انجام دهید، بهترین کار از نظر بهداشتی/سلامتی در این دوره، پرداخت بدون تماس است. با کارت یا تلفن خود می‌توانید به راحتی و ایمن تراکنش‌های بدون تماس را تا سقف تعیین شده پرداخت کنید.

 

E-ikametsigorta.com یک پلت فرم خرید آنلاین است که خدمات بیمه درمانی اتباع خارجی را برای اقامت ارائه می‌دهد. برای خدمات بیمه درمانی اتباع خارجی ما، لطفاً از صفحه اصلی وب سایت ما دیدن فرمایید. در طول فرآیند درخواست اقامت، ما تمام دانش و تجربه خود را به صورت رایگان با بیمه‌شوندگان خود به اشتراک می‌گذاریم. توصیه می‌کنیم که در این راستا نظرات مشتریان ما را در گوگل بخوانید.

 

مطمئن شوید که نام وب سایت صحیح است.

ما به عنوان مصرف کننده، باید مشکوک باشیم. در صورت وجود بیش از حد علائم نشانه‌گذاری در وب سایت، تفاوت رنگ در لوگو، تغییر در فونت، آن سایت، نوع جعلی از یک سایت خرید اینترنتی معروف است. در این مرحله، به جای جستجوی وب سایت‌ها در موتور جستجوگر، نوشتن نام کامل سایت به طور مستقیم در قسمت آدرس مفید است. یکی از بزرگترین روش‌های تقلب با شباهت‌های نام دامنه انجام می‌شود.
 
 
 
 

خواندن قرارداد فروش از راه دور

 

شما محصول ما را انتخاب کرده‌اید، به مرحله پرداخت رسیدیم، اکنون مرحله آخر یعنی پرداخت باقی مانده است، اما قبل از پرداخت، خواندن قرارداد فروش از راه دور مهم است. برای اینکه با حقوق و محدودیت‌های خود آشنا شوید، قطعاً مطالعه آن حداقل برای اولین خریدتان مفید است.

 

 

E-ikametsigorta.com یک پلت فرم خرید آنلاین است که فقط خدمات بیمه درمانی اتباع خارجی را برای اقامت ارائه می‌دهد. وب سایت ما تنها برای این منظور راه‌اندازی شده است و فقط یک نوع بیمه در آن وجود دارد. در Etbis ثبت شده و طبق تمام مراحل قانونی عمل می‌کند. بیمه‌نامه ما برای درخواست‌های اقامت نیز معتبر است. در طول فرآیند درخواست اقامت، ما تمام دانش و تجربه خود را به صورت رایگان با بیمه‌شدگان خود به اشتراک می‌گذاریم. در این راستا، توصیه می‌کنیم نظرات مشتریان ما را در گوگل مطالعه کنید.
 

با احترام

تیم بیمهe-ikamet

 


یادداشت مهم؛ تمام مراحل اقامت خود را شخصاً خودتان در وب سایت رسمی جمهوری ترکیه، https://e-ikamet.goc.gov.tr/ انجام دهید. از به اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات شخصی خود با اشخاص ثالث و واسطه‌ها خودداری کنید. درخواست اقامت خود را غیر از این سایت در هیچ سایت دیگری انجام ندهید.

 

 

برچسب‌ها: بیمه برای اقامت،بیمه سلامت خارجی، بیمه برای خارجی‌ها، بیمه درمانی برای اجازه اقامت در ترکیه، بیمه اقامت، www.e-ikamet.goc.gov.tr ، بیمه سلامت اتباع خارجی، بیمه اقامت، بیمه درمانی اتباع خارجی، بیمه خارجی، بیمه اجازه اقامت، بیمه اداره مهاجرت، بیمه درخواست اقامت e- ، بیمه درمانی اقامت، بیمه اقامت، شهروندی ترکیه، بیمه آنکارا، بیمه ترک نیپون، بیمه سومپو ژاپن، بیمه آرکس، بیمه گروپاما، بیمه دمیر، بیمه برای اقامت، بیمه درخواست اقامت. 

En yeni blog yazıları için kaydolun ve en iyi teklifleri alın

Teşekkür Ederiz.
Seçiniz